Spring naar bijdragen
Daphne_11

Acupunctuur bij Migraine

Aanbevolen berichten

Sinds een aantal jaar heb ik regelmatig last van migraine. Minstens 1 keer per maand is het raak. Ik heb hier speciale pillen voor, maar zou hier toch liever een andere oplossing voor willen vinden. Ik kwam een tijdje geleden wat informatie tegen over acupunctuur. Ik heb hier zelf (nog) geen ervaring mee, en vroeg me af of iemand anders toevallig al eens acupunctuur heeft gehad, met name om migraine te voorkomen. Zo ja, heb je hier baat bij gehad of niet?  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sommige dagen loop ik rond met veel hoofdpijn wat vaak uit mijn nek en schouders komt dus ook wel eens migraine kan ontstaan. Uiteraard beland je dan bij een dokter en vervolgens bij een fysiotherapeute. Zij ging acupunctuur bij mij proberen. Dit was de eerste keer voor mij. De naalden vallen op zich wel mee maar op de gevoelige plekjes is het het een beetje pijnlijk. De naalden bleven ongeveer 10 minuten zitten en na de behandeling voelde ik me vrijwel opgelucht. De spanning was een stuk minder van mijn spieren (een last van mijn schouders). Acupunctuur heeft er bij mij voor gezorgd dat de energie in de spieren worden gedeblokkeerd en wat minder hoofdpijn heb. Ik heb er tot nu toe baat bij gehad en ga het zeker nog eens doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.