Spring naar bijdragen
PvRoessel

Moeder met Alzheimer

Aanbevolen berichten

Onlangs is er bij mijn moeder alzheimer vastgesteld. Ik heb niet heel veel ervaring met alzheimer en dementie, en ben op het moment zo veel mogelijk informatie aan het verzamelen. Van wat ik begrijp zijn er in Nederland op dit moment vier soorten medicijnen beschikbaar die de symptomen kunnen onderdrukken en uitstellen. Ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft met meerdere varianten, evenals de bijwerkingen hiervan. Kunnen ze anders aanslaan bij verschillende personen? 

Waar ik ook erg benieuwd naar ben zijn tips over hoe ik het mijn moeder zo comfortabel mogelijk kan maken wanneer medicijnen niet meer mogelijk zijn. Zijn er bepaalde dingen die ik, en anderen in onze omgeving, kunnen doen om verwarring te voorkomen? Hoe kan ik het beste reageren wanneer ze een slecht moment heeft? Ik ben dankbaar voor alle hulp en tips! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.