Spring naar bijdragen
Noah

Iemand ervaring met wratten?

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand misschien ervaring met genitale wratten? Ik heb een paar wratjes gevonden op plekken waar ik die gelieve niet zou willen hebben. 

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel. Zij had een stuk of drie wratjes op haar schaamlip. Deze hadden dezelfde kleur als de huid. Ze vertelde dat het lijkt op een stukje wild vlees. Ze is voor de zekerheid even langs de huisarts gegaan maar in feiten zouden ze vanzelf weg moeten gaan. Mocht je er echt last van hebben dan is het natuurlijk beter om ook even langs de huisarts of GGD te gaan. Zij zullen dan een middeltje geven om de wratjes te laten verdwijnen. Dit heeft mijn vriendin ook gedaan, het was makkelijk maar het aanstippen op de wratjes schijnt wel een beetje te branden maar goed dat hoort er nou eenmaal bij. 

Hier kan je eventueel meer lezen over genitale wratten:

https://www.sense.info/soas/soorten-soas/genitale-wratten

Het is wel verstandig om je partner hierover te informeren, zodat je er verder niemand mee besmet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Forumstatistieken

• Aantal discussies
      117
    • Aantal berichten
      370
  • Vergelijkbare bijdragen

• Door Noah
      Heeft er iemand ervaring met Chlamydia? 

Tips zijn welkom.
    • Door Amber