Spring naar bijdragen
Noah

Iemand ervaring met wratten?

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand misschien ervaring met genitale wratten? Ik heb een paar wratjes gevonden op plekken waar ik die gelieve niet zou willen hebben. 

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel. Zij had een stuk of drie wratjes op haar schaamlip. Deze hadden dezelfde kleur als de huid. Ze vertelde dat het lijkt op een stukje wild vlees. Ze is voor de zekerheid even langs de huisarts gegaan maar in feiten zouden ze vanzelf weg moeten gaan. Mocht je er echt last van hebben dan is het natuurlijk beter om ook even langs de huisarts of GGD te gaan. Zij zullen dan een middeltje geven om de wratjes te laten verdwijnen. Dit heeft mijn vriendin ook gedaan, het was makkelijk maar het aanstippen op de wratjes schijnt wel een beetje te branden maar goed dat hoort er nou eenmaal bij. 

Hier kan je eventueel meer lezen over genitale wratten:

https://www.sense.info/soas/soorten-soas/genitale-wratten

Het is wel verstandig om je partner hierover te informeren, zodat je er verder niemand mee besmet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Forumstatistieken

• Aantal discussies
      117
    • Aantal berichten
      370
  • Vergelijkbare bijdragen

• Door Noah
      Heeft er iemand ervaring met Chlamydia? 

Tips zijn welkom.
    • Door Amber
      Sinds een paar dagen heb ik het idee dat mijn afscheiding wat dikker is dan normaal. Ik heb altijd al wel last van afscheiding maar het is nu dikker en ook hangt er een apart geurtje aan. Het klinkt niet al te fris maar ik wil het toch graag kwijt. Sinds vandaag begin ik ook een jeukend gevoel te krijgen bij mijn schaamstreken, het lijkt erop dat de afscheiding een stuk meer aanwezig is dan op andere dagen. Ik ben nog nooit naar de dokter geweest voor mijn schaamstreken omdat ik dit een beetje gênant vind maar ook omdat ik hier nog niet eerder problemen mee gehad heb. Ik probeer mijzelf altijd goed te wassen met zeep en soms douche ik twee keer per dag. Heeft er iemand misschien ervaring met mijn 'probleem'? Ik ben ergens bank dat het om een SOA gaat.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.