Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Vandaag hebben we alle Subcategorieën van het Doktersnel forum op een andere manier ingedeeld. Zo kunnen bezoekers sneller en efficiënter op het juiste gedeelte van het forum komen.

Mocht je bepaalde punten / zaken missen dan hoor ik dat graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle sub sub categorieën hebben we nu verwijderd... Bij een lege subcategorie bestaat de kans dat er een ondermaats aantal berichten zullen zijn - daarom op deze manier.

We zijn er nog niet, vandaag zullen er gerelateerde plaatjes per categorie worden gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle plaatjes staan online maar we zijn er helaas nog niet. 

Vandaag door het eerste lid een topic aangemaakt over Blaasontsteking. Dit kan echter in 2 verschillende subfora:

Blaas en Nieuren & Infecties en ontstekingen..

Tevens een aantal punten bedacht waarbij we nog niet weten hoe wet het goed moeten indelen:

• Plastische chirurgie
  • Fysio en Ergotherapie
  • Evenwichtsstoornissen
  • Slapen
  • Seksualiteit..

Dit moet allemaal een overzichtelijke plaats krijgen op het forum (allemaal punten die vaker besproken worden).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo! Ik heb me zojuist aangemeld omdat ik vragen heb over slaapproblemen. Hebben jullie hier al een een categorie voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Noortje welkom op DokterSnel.nl!

Je hebt helemaal gelijk, stond ook al in het lijstje boven je post maar het was er nog niet van gekomen. We gaan het direct voor je toevoegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed nieuws Noortje, we hebben de subcategorieën toegevoegd! 

Onder Algemene gezondheid:

• Slaapproblemen
  • Medische Hulp (om professionele vakmensen te bespreken, denk aan fysio, ergo etc.)
  • Overig (alle onderwerpen die nergens inpassen)

We hebben nu ook het kopje Seksualiteit toegevoegd op Doktersnel.nl (helemaal onderin).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.