Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hi,

Heeft er iemand ervaring met kneuzingen van de vingers?

Ik heb bijna 2 maanden geleden mijn vinger goed belast, waar ik nu nog steeds last van heb. Ik ben overigens niet naar de dokter gegaan maar ik weet bijna wel zeker dat het om een kneuzing gaat. Ik kan hem wel bewegen maar de pijn is nog goed aanwezig.

Mocht iemand tips hebben om de genezing sneller te laten verlopen, ik hoor het graag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na 2 maanden nog last hebben van een kneuzing klinkt niet goed! Andere sites raden al aan om na 5 tot 10 dagen medische hulp in te schakelen, ik zou even je dokter bellen om ernaar te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Heb je wel direct ijs op je vingers gedaan? Dat zou een hoop uit moeten maken wanneer je een kneuzing hebt. Zoals @Vuurwerk al aangeeft is het wellicht een goed idee om hier even mee naar de dokter te gaan, want dit is natuurlijk moeilijk bepalen van een afstand. Het zou in principe zelfs kunnen dat je wat gebroken hebt en je wilt natuurlijk niet dat je vingers verkeerd helen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi @Vuurwerk en @Dhr_Roos,

Bedankt voor jullie tips. Ik ben inderdaad nog niet naar de dokter geweest. 

Ik ren niet voor alles meteen naar een dokter ;-) Maar in dit geval is het misschien wel verstandig om even een check te doen. Ik dacht dat een kneuzing soms gewoon erg lang kan duren vandaar. Ik kan me het niet meer goed herinneren eigenlijk of ik er wel of geen ijs op heb gedaan, ik denk eerlijk gezegd van niet. Stom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.