Spring naar bijdragen
rotterdammer_72

Biotine supplementen bij dun haar?

Aanbevolen berichten

Dag allemaal! Ik zie hier al een aantal topics over haaruitval, maar heeft iemand ook ervaring met dun haar? Haaruitval is bij mij namelijk geen probleem, maar m'n haar is zo dun dat het af en toe niet mooi valt. Ik lees online veel over biotine supplementen wat zou moeten helpen met haargroei. Heeft iemand ervaring met dit soort supplementen? Kan het ook helpen tegen dun haar? Als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag, en het liefst ook welke supplementen het beste zijn aangezien er behoorlijk wat te verkrijgen zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is nog weinig onderzoek gedaan naar de relatie van Biotine in combinatie met haargroei.. De resultaten die er zijn uit verschillende studies wijzen er wel op dat het KAN helpen, maar dit is medisch niet bewezen.

Ik zou bij de Dokter of Apotheek vragen wat de beste dagelijkse dosis is, dit verschilt namelijk per geslacht / leeftijd en de rest van je dieet. De nadelige gevolgen zijn klein: kramp, diarree en duizeligheid die kunnen voorkomen (kleine kans). Ik heb er zelf helaas geen ervaring mee, laat me weten als je hier meer over te weten bent gekomen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.