Spring naar bijdragen
rotterdammer_72

Gebroken teen, help!

Aanbevolen berichten

Ik heb (inmiddels bijna 2 maanden geleden) mijn kleine teen gebroken, en merk dat ik hier regelmatig nog best last van heb. Ik heb over 2 weken een afspraak om nogmaals een röntgenfoto te laten maken om te kijken of het bot goed is genezen. Het duur me toch wat lang en ik heb het heel rustig aan gedaan. Mijn vraag: is het normaal dat het nog steeds zo gevoelig is? Het was maar een lichte breuk dus ik ging er van uit dat het redelijk snel weer normaal zou zijn. Heeft iemand anders hier ervaring mee? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Rotterdammert!

Ik heb laatst nog mijn teen gebroken, tenminste dat denk ik want hij was super blauw tot zwart aan toe gekleurd. Niet te doen joh! Ik ben er eerlijk gezegd niet mee naar de dokter gegaan omdat ik al eens eerder een gebroken teen heb gehad, jaren geleden. Toen zei de dokter dat er weinig aan gedaan kon worden. Rust en hoog houden zou het helpen te genezen, dus dat heb ik ook gedaan en inderdaad dat heeft goed geholpen. Ik was een beetje dronken de laatste keer toen ik mijn kleine teen had gebroken dus ik had het eerst niet door maar de dag erna zag ik dat mijn teen helemaal verkleurd was en ik had er toch wel wat moeite mee om er op te staan. Toch grappig want de avond ervoor stond ik nog mooi te dansen en te sjansen op dat teentje, wat alcohol ook allemaal niet kan doen of verborgen kan houden!

Nou goed, wat ik dus als tip wil meegeven is dat je vooral veel rust moet nemen. Je teentje dan. Misschien belast je hem wel te vaak? Daar krijg je natuurlijk geen rust mee. 

Gezien je nog veel last hebt, is het wel goed om er even extra naar te laten kijken natuurlijk.

Succes! 

p.s uitkijken met alcoholische drankjes ;) dat zorgt voor meer belasting aan je teen haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites