Spring naar bijdragen
Anon

Hersentumor?

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 

ik maak me serieus Wat zorgen. Ik had al 4 dagen last van hoofdpijn aan mijn slapen, maar sinds gisterenavond heb ik geen hoofdpijn meer maar eerder een ‘voos’ (=‘dof’) gevoel aan mijn voorhoofd, slapen en de bovenkant van mijn hoofd. Het geeft een soort druk. Ook ben ik misselijk, maar kan wel eten. 

Ik ben vandaag naar de dokter geweest en die zegt dat het stress is, maar dacht ook aan migraine. Ik heb al eerder stress gehad en deze soort hoofdpijn heb ik nog nooit gehad dus denk niet dat het stress is...

kan iemand me helpen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Anon! 

Vervelend dat je zo'n last van je hoofd hebt! De titel van je topic geeft aan dat je bang bent voor een hersentumor. Het lijkt me dat als dit het geval zou zijn, je hoofdpijn op een specifieke plaats zou hebben. De verschillende plaatsen die je aangeeft, in combinatie met misselijkheid lijken zoals de dokter aangeeft meer met stress te maken te hebben. (Migraine kan ook leiden tot misselijkheid.)

Ik heb in het verleden wel eens 2 weken lang iedere dag ernstige hoofdpijn gehad door stress. Stress kan je lichaam op allerlei manieren beïnvloeden en voor ontzettend veel problemen zorgen. Heb je momenteel veel stress of maak je je ergens zorgen om? Ook al heb je in het verleden dezelfde soort stress meegemaakt, zou het alsnog kunnen dat je lichaam er nu anders op reageert. 

Ik zou je aanraden om stress factoren zoveel mogelijk te vermijden, voldoende rust te pakken, en eventueel zelfs te denken aan meditatie of een andere rustgevende bezigheid. Mocht het aanhouden kun je altijd voor een 2e opinie naar een andere dokter gaan.

Hou je ons op de hoogte?

Groeten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel voor de reactie! 

Ik heb binnenkort examens dus kan daar wel stress van hebben, maar ik dacht niet dat ik er zoveel last van had. Misschien onbewust... 

ik ben vandaag weer opgestaan met hoofdpijn en het is vooral aan mijn slapen weer vandaag.. heel raar vind ik zelf 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.