Spring naar bijdragen
Noah

Wang bijten

Aanbevolen berichten

Ik bijt regelmatig op mijn wang en ook wel eens op mijn lip. Soms doe ik dit zelfs in mijn slaap. Als ik op mijn wang heb gebeten dan bijt ik er gerust nog een aantal keer op. Of het nou dezelfde dag is, de dag erna of zelfs de dag daarna! Zodra ik een gebeten plek heb op mijn wang, dan heb ik soms zoveel pech dat ik het niet kan voorkomen om niet te bijten. Ik moet altijd erg uitkijken met bijten en het doet zo vreselijk veel pijn! Ik word er gek van. 

Heeft er iemand hier ervaring mee? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Forumstatistieken

• Aantal discussies
      117
    • Aantal berichten
      370
  • Vergelijkbare bijdragen

• Door Noah
      Heeft er iemand ervaring met aften? Een vriendin van mij en ikzelf hebben er regelmatig last van. Het is best een pijn en vervelend gevoel.

Soms heb ik het op de binnenkant van mijn wangen en soms op mijn tandvlees en ook wel eens op mijn lippen.

Ik kan er af en toe zoveel last van hebben dat ik dan niet eens normaal kan eten.
      Zie foto:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

De website Doktersnel.nl plaatst Cookies, meer informatie kunt u terugvinden in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid - door op accepteren te klikken verdwijnt deze melding.